دسته‌بندی نشده

۲ روش متفاوت برای حذف اپل آیدی فراموش شده

اگر رمز اپل آیدی خود را فراموش کرده‌اید و قصد دارید حساب کاربری‌تان را از دستگاه حذف کنید، نگران نباشید، این کار چندان دشوار نیست. استفاده از اپل آیدی برای بهره‌برداری از محصولات اپل ضروری است، اما اگر قصد دارید از اکوسیستم اپل خارج شوید یا با مشکلی مواجه شده‌اید، حذف حساب اپل آیدی امکان‌پذیر است. در شرایط عادی، این فرآیند ساده است، اما اگر رمزتان را فراموش کرده‌اید، شرایط متفاوت خواهد بود.

اپل آیدی، حساب کاربری مرکزی در اکوسیستم اپل است که استفاده از تلفن‌های هوشمند، مک‌بوک‌ها و سایر دستگاه‌های اپل را ممکن می‌سازد. برای اکثر فعالیت‌ها، اپل آیدی ضروری است. بدون آن، دانلود و خرید برنامه‌ها و حتی استفاده از سرویس iCloud غیرممکن خواهد بود.

دلایل شما برای در نظر گرفتن حذف اپل ایدی چیست؟

دلایل متعددی برای حذف اپل آیدی وجود دارد. یکی از شایع‌ترین این دلایل، فراموش کردن رمز عبور است. اگر رمز و سوالات امنیتی فراموش شوند، دسترسی مجدد به حساب بدون رمز عبور ممکن نخواهد بود.

همچنین، اپل آیدی شماره‌های موبایل ایرانی را تأیید نمی‌کند. این موضوع برای کاربران در ایران، استفاده از احراز هویت دو عاملی را دشوار می‌سازد. با فعال کردن احراز هویت دو عاملی، نیازی به وارد کردن رمز عبور هنگام ورود به اپل آیدی نخواهد بود.

در صورت خرید یک آیفون کارکرده و مشاهده اپل آیدی فعال بر روی آن، لازم است که این اپل آیدی را حذف نموده و با اپل آیدی شخصی خود وارد شوید.

لازم به ذکر است که در صورت فراموشی رمز عبور، عدم یادآوری سوالات امنیتی یا عدم دسترسی به تایید دو مرحله‌ای، امکان حذف اپل آیدی وجود نخواهد داشت. اما اگر همچنان به حساب خود دسترسی دارید، می‌توانید اقدام به حذف اپل آیدی کنید.

چگونگی حذف اپل آیدی از طریق برنامه‌های متنوع

برای حذف اپل آیدی، می‌توانید از برنامه‌های گوناگونی استفاده کنید. از جمله این برنامه‌ها، نرم‌افزار LockWiper است که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم.

iMyFone LockWiper

یکی از مطلوب‌ترین ابزارها برای حذف اپل آیدی، iMyFone LockWiper می‌باشد. این نرم‌افزار به کاربران این قدرت را می‌دهد که بدون توجه به فعال یا غیرفعال بودن ویژگی Find My، اپل آیدی خود را حذف نمایند. علاوه بر آیفون، iMyFone LockWiper همچنین با دستگاه‌های آیپد و آیپاد تاچ نیز سازگار است.”

  1. ابتدا iMyFone LockWiper را روی کامپیوتر خود نصب و اجرا کنید. سپس دستگاه مورد نظر برای حذف اپل آیدی را به کامپیوتر وصل نمایید.

۲. گزینه‌ی Unlock Apple ID را در نرم‌افزار LockWiper انتخاب و روی گزینه‌ی Start to Unlock کلیک کنید.

هنگامی که Find My غیرفعال است، LockWiper شروع به حذف اپل آیدی می‌کند. اگر Find My فعال باشد، مراحل نمایش داده شده روی صفحه را دنبال کنید. در این شرایط، دستگاه به تنظیمات کارخانه بازمی‌گردد. با روشن شدن مجدد آیفون، پروسه حذف اپل آیدی آغاز می‌شود.

iCloudin

یکی دیگر از نرم‌افزارهای پرطرفدار برای حذف اپل آیدی‌های فراموش‌شده، iCloudin است. این برنامه با تمامی دستگاه‌های اپل سازگار است و قابلیت دارد تا قفل فعال‌سازی آی‌کلاد را برطرف کند.

برای استفاده از iCloudin، مراحل کار همانند LockWiper است. تنها کافی است نرم‌افزار را بر روی کامپیوتر خود نصب کرده و دستگاه خود را به آن وصل کنید. سپس با انتخاب گزینه ‘Unlock Apple ID’ می‌توانید به راحتی اپل آیدی خود را حذف کنید.

Doulci

Doulci، یک ابزار حرفه‌ای برای حذف اپل آیدی، این امکان را به شما می‌دهد که قفل آی‌کلاد را در آیفون خود دور زده و حساب کاربری را حذف کنید. این نرم‌افزار با استفاده از یک سرور فعال‌سازی مستقل کار می‌کند و دارای رابط کاربری ساده و کاربردی است.

نرم‌افزار Doulci نه تنها برای آیفون بلکه برای آیپد و آیپاد تاچ نیز سازگار است. این برنامه مخصوصاً برای حذف اپل آیدی طراحی شده و هیچ عملکرد دیگری را ارائه نمی‌کند.

راه‌های حذف Apple ID بدون نیاز به رمز عبور

شما برای حذف Apple ID از آیفون نیازی به رمز عبور ندارید. با این حال، برای حذف کامل حساب Apple ID، داشتن رمز عبور ضروری است.

برای حذف Apple ID از آیفون، ابتدا به بخش تنظیمات بروید و سپس بر Apple ID (که در بالای صفحه قرار دارد) ضربه بزنید. در صفحه بعدی، با انتخاب گزینه ‘Sign Out’ می‌توانید Apple ID را از دستگاه خود پاک کنید.

قسطینو همراه تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *